Dotrzyj dokładnie tam, gdzie zapadają decyzje.

„Hotelarz” to najchętniej czytany i najlepiej sprzedający się miesięcznik dla hotelarzy w Polsce –obecny na rynku nieprzerwanie od 1962 roku. Co miesiąc trafia w ręce właścicieli, zarządów i dyrektorów hoteli, a także dostawców i inwestorów – czyli kluczowych decydentów w branży.

Zasięg i wiarygodność:
– ponad 9 000 czytelników miesięcznie
ponad 30 000 kontaktów branżowych
najwyższa sprzedaż w segmencie prasy hotelarskiej

„Hotelarz” to nie tylko medium – to narzędzie wpływu.

 

Co zyskujesz, reklamując się w „Hotelarzu”?

🔹 Najniższy koszt dotarcia do realnego decydenta – dzięki wysokiemu wskaźnikowi czytelnictwa i niskim współczynnikom strat.
🔹 Długa żywotność reklamy – aż 97% czytelników wraca do wcześniej przeczytanych materiałów.
🔹 Obecność w miejscu, gdzie buduje się opinie, relacje i strategie rynkowe.

 

Dodatkowe kanały dotarcia – jeszcze większy zasięg Twojej reklamy:

  • e-Tygodnik Hotelarza – bezpośrednio do skrzynek mailowych kilku tysięcy prenumeratorów
  • Portal e-Hotelarz.pl – ponad 60 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie i ponad 140 tys. odsłon
  • ABC Inwestycji Hotelowych – specjalistyczny roczny raport edukacyjno-sprzedażowy skierowany do inwestorów
  • Raport z rynku hotelarskiego i gastronomicznego / Katalog dostawców – najbardziej kompleksowa publikacja opisująca rynek hotelowy w Polsce, wykorzystywana przez hotele przy wyborze kontrahentów

 

Obecność tam, gdzie jest branża:

  • Patronat i aktywna dystrybucja podczas kluczowych wydarzeń targowych
  • Organizator najważniejszych konferencji hotelarskich w Polsce:
    Hotel Trends Poland&CEE
    Hotel Investment Trends Poland&CEE
  • Własna platforma szkoleniowa: Akademia Hotelarza (ponad 4000 uczestników)
  • Inicjator i organizator prestiżowych konkursów: Hotel z Pomysłem, Hotelarz Roku, Hotelarska Inwestycja Roku

TU TE DWA ODNOŚNIKI

Zobacz co sami hotelarze sądzą o HOTELARZU

Dlaczego liderzy rynku czytają HOTELARZA

 

Twoja reklama trafia do:

  • Dyrektorów generalnych
  • Właścicieli i inwestorów hotelowych
  • Managerów operacyjnych i zakupowych
  • Dostawców i liderów rynku

 

Sprawdź nasze propozycje i cenniki:

I TU DAJEMY TE POZOSTAŁE ODNOŚNIKI, BEZ OSTATNIEGO BO JEST Z 2022

Profil pisma i cennik reklam w miesięczniku Hotelarz

 

Prezentacja i cennik reklam na portalu

e-Tygodnik Hotelarza

Cennik – ABC Inwestycji Hotelowych

Raport z rynku hotelarskiego i gastronomicznego. Katalog dostawców

Advertising price-list Hotelarz (eng)

Advertising price-list – e-hotelarz.pl (eng)

 

 

Skontaktuj się z naszym działem reklamy:

Małgorzata Grenda – Kierownik biura reklamy
m.grenda@pws-promedia.pl
+48 22 333 88 02

Wioletta Wiater – Zastępca kierownika/Koordynator Projektów Konferencyjnych
w.wiater@pws-promedia.pl
+48 22 333 88 10

Mirek Kraczkowski – International Sales
mirek.kraczko@gmail.com
+48 600 344 881