Dotrzyj dokładnie tam, gdzie zapadają decyzje.
„Hotelarz” to najchętniej czytany i najlepiej sprzedający się miesięcznik dla hotelarzy w Polsce –obecny na rynku nieprzerwanie od 1962 roku. Co miesiąc trafia w ręce właścicieli, zarządów i dyrektorów hoteli, a także dostawców i inwestorów – czyli kluczowych decydentów w branży.
Zasięg i wiarygodność:
– ponad 9 000 czytelników miesięcznie
– ponad 30 000 kontaktów branżowych
– najwyższa sprzedaż w segmencie prasy hotelarskiej
„Hotelarz” to nie tylko medium – to narzędzie wpływu.
Co zyskujesz, reklamując się w „Hotelarzu”?
🔹 Najniższy koszt dotarcia do realnego decydenta – dzięki wysokiemu wskaźnikowi czytelnictwa i niskim współczynnikom strat.
🔹 Długa żywotność reklamy – aż 97% czytelników wraca do wcześniej przeczytanych materiałów.
🔹 Obecność w miejscu, gdzie buduje się opinie, relacje i strategie rynkowe.
Dodatkowe kanały dotarcia – jeszcze większy zasięg Twojej reklamy:
Obecność tam, gdzie jest branża:
TU TE DWA ODNOŚNIKI
Zobacz co sami hotelarze sądzą o HOTELARZU
Dlaczego liderzy rynku czytają HOTELARZA
Twoja reklama trafia do:
Sprawdź nasze propozycje i cenniki:
I TU DAJEMY TE POZOSTAŁE ODNOŚNIKI, BEZ OSTATNIEGO BO JEST Z 2022
Profil pisma i cennik reklam w miesięczniku Hotelarz
Prezentacja i cennik reklam na portalu
Cennik – ABC Inwestycji Hotelowych
Raport z rynku hotelarskiego i gastronomicznego. Katalog dostawców
Advertising price-list Hotelarz (eng)
Advertising price-list – e-hotelarz.pl (eng)
Skontaktuj się z naszym działem reklamy:
Małgorzata Grenda – Kierownik biura reklamy
m.grenda@pws-promedia.pl
+48 22 333 88 02
Wioletta Wiater – Zastępca kierownika/Koordynator Projektów Konferencyjnych
w.wiater@pws-promedia.pl
+48 22 333 88 10
Mirek Kraczkowski – International Sales
mirek.kraczko@gmail.com
+48 600 344 881